uppdrag Projektarbete: slutfört.

Så till sist, när man minst anar det eller när man trodde att det säkert var 4 veckor kvar, så kommer dagen då det är dags för projektarbetet att vara klart. Vi fick uppgiften tilldelad oss i april/maj någongång och trots att min tanke var att göra klart allt l å n g t före deadline så satt jag såklart och pillade med det mesta av innehållet lördag söndag innan inlämning. Den berömda kniven mot strupen, jag kan inte jobba utan den. Nu är allting redovisat och inlämnat, imorgon kommer domen.


Projektet döpte jag till ”Christer hjärta Anne-May”


Till gästboken skrev jag små kärlekshälsningar
som var på låtsas, från låtsasgäster såklart.

”Bomber och fyrvrkerier, ay caramba, pom poms och
kulörta lampor och goda drinkar och blommor i skira 
vaser och skratt och vänner och löften för livet. 
Ni är förtjusande, alldeles förtjusande.”


Några av produkterna; gästbok och fotoalbum


Jag gjorde små pom poms i pastellsnäckpärlemorrosa
att hänga ovanför alla fina bilder. Bröllopsfotograf:
Einar Samuelsson-Torgny

En tanke på “uppdrag Projektarbete: slutfört.

  1. Oh vad jag hade velat se ditt resultat. Verkar som handen i handsken för dig. Kul att kunna kombinera blommor med bokbinderi. Ja det är väl som man säger ”bara fantasin som sätter gränser” (men det är väl det den inte gör egentligen…) Ha de/K-an

Lämna en kommentar